بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

راستی بارونه

دلم کشیده این دفه فقط راستی بنویسم! 

 

راستی:این جور برداشت میشه که ما نه به بابا رفتیم نه به مامان....واااا!سلام مردم! 

 

راستی:نکنه آدم یه چی یاد بگیره.... 

انگار عمل جراحیه ...  

با یه دستکش مشمایی غیرقابل نفوذ و ماسک گنده رفتم سراغ مانیتور بابا گرده روشو بگیرم......(آخه ما تازه که نه خیلی وخته فهمیدیم اون غباره سمه مهلکیست بس خطرناک) 

 

راستی:از همون یادگرفتنا مازوخیسمیم کرده!

نکنه یه جا بشینم کنارم گوشی یا کنترل یا هر وسیله ی اینجورکی باشه....سیگنالا و امواجاش  هولم میده انقده که برام ملموس شده!!! 

 

راستی:اون هم که گفت هستیم و هست. البته واس خاطر اون... (نفهمیدین؟میدونستم!)

 

راستی:خوشم شد وقتی فمهیدم بللله...... میشه بابا ! 

 

راستی:خیلی باحاله...اینکه بری زیر قرض....گندگی! 

همش باید فک کنی چن تا اسمارتیز و پاستیل نمیتونی بخوری و تا کی؟!  

فک کنم این بارو تا آخرین روز مهاجرت!  

خب آدم باید واسه رسیدن به یه چیزایی از یه چیزایی مایه بذاره و بگذره که خیلی هم لازمه شاید!

 

راستی:خدا یه دهن بند به فوامیل ما بده یه عقل به من...

نظرات 4 + ارسال نظر
خوده خودم شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ



الان دهنمو به روت آوردم!!
معلوم بود؟

بله کاملا مشخصه

راستی شمام جزوش بودی!ولی منظور ما پترنالش بود و کمی از مترنالش...

® دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://azar.blogsky.com

سلام

علیک

رضا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://shieh.blogsky.com

مطلب جالبی بود
بمنم سر بزن

آره؟
باشه

ر........... دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://qurean.blogsky.com

سلام
ابجی


خواستی بمن سر بزن

؟؟؟؟!!!!!
سلام برادر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد