بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

غیرقابل تحمل ها...

یه سری آدما رو نمیشه تحمل کرد 

 البته از نظر من ها که عبارتند از:  

 

اونایی که الکی و مصنوعی میخندن اونم از نوع قهقهه 

 اونایی که تظاهر میکنن به چیزی که ندارن 

 اونایی که درس میخونن میگن نخوندم (تو کلاسمون فراوان)  

اونایی که نمره کم میارن و همچی میپیچونن که فکر میکنی اااا خوش به حالش بیست شد 

 اونایی که از خودشون هیچی ندارن اما فقط ادا ادر میارن  

اونایی که وقتی دارن حرف میزنن دعوا دارن انگار 

 اونایی که فقط به یه جنبه از زندگی فکر میکنن  

اونایی که هیچ جوره هیچ کس رو قبول ندارن 

 اونایی که خیلی زود بهشون بر میخوره 

 اونایی که الکی ادای استرس داشتن در میارن(واااای یه نمونش تو کلاسمونه غیر قابل تحمل)  

اونایی که اشتباه میکنن و جای عذرخواهی ماس مالیش میکنن 

 اونایی که تا باهات کار دارن باهات خوبن 

 اونایی که ادای افسرده ها رو در میارن (کلا کسایی که ادا درمیارن فقط) 

 اونایی که فکر میکنن از دماغ فیل افتادن  

اونایی که تو کاراشون آرومن و موس موسی  

اونایی که زیادی پاستوریزه و هموژنیزه بار اومدن

 اونایی که ..... 

 بسه فعلا بقیش باشه واسه بعد  

هرچند فکر کنم این آخرین پستم باشه تا مدتی طویل!

نظرات 2 + ارسال نظر
خوده خودم چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ

اونایی که تا باهات کار دارن باهات خوبن!
فک کنم همه اینجوری باشن!
بجز استثناهاش!!

فاطمه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

اونایی که فکر می کنن آسمون وا شده و اونا افتادن پایین تا به همه بگن آقا ما هم هستیم...

مینا بانو یه جوری شدیا...چه خبره؟؟؟
چیزی شده؟؟

بیا اون ورا...

ما جوری نشدیما....!
تازه زیاد میایم اون ورا رد پا نمیذاریم....!!!
مرسی اومدی بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد