بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

هفت به علاوه یک

به عجایب هفتگانه دنیا زندگی منم باید اضافه کنن!  

من نمیفهمم چرا اینجوریه؟ 

 خیلی باهاله ها اما یه کم عواقب داره...  

 

من نمیفهمم چرا اون سالایی که اونهمه خر میزدم واسه نمره کامل و معدل اول و خلاصه... 

زورکی نفر دوم میشدم....  

 

حالا امسال که خواستم طعم لب مرز بودنو بچشم و بگم بابا این سال آخری ماهم بلدیم تنبل باشیم زورکی نمره کامل میگیرم...   

حالا بقیه درسا میگم یه کم خوندم اما

 اصلا غیرقابل تصور بود علوم اجتماعی(با اون طرز نمره دادنش) و عربی کامل شدن.....    

وضعم تو این دو تا امتحان خیلی خراب بود یعنی کلا لاشم وا نکرده بودم.... 

 حالا بیخیال ناکامی من از اینجاس که بازم رتبم حفظ شد...!  

به من میگن آدم بی جنبه!  

 

راستی:ییهو امروز تصمیم گرفتم ادبیات بخونم  

راستی  2:ییهو امروز بعد اون تصمیم ،تصمیم گرفتم دو تا رشته بخونم 

 راستی  3:ییهو امروز بعد این دو تصمیم تصمیم گرفتم فعلا درسمو بخونم....

نظرات 2 + ارسال نظر
من و تو سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

اگه برا نمره کامل میخوندی الان طعم نمره لب مرزی رو هم می‌چشیدی

nedanegarss501 شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام.وبلاگت قشنگه.اگه موافقی تبادل لینک کنیم.به وبلاگ ما هم سر بزن و جوابتو تو نظرا بگو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد