بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

منم دیگه...

یه وقتایی آدم یه حرفایی رو مجبوره بزنه تا آروم شه... 

                                                          حتی اگه واقعا اونی نباشه که میگه.... 

 

از این حرفا زیاد میزنم که احتمالا ....نه قطعا واسه همون خصوصیتس که تو پست قبلیا گفتم.... 

 

از گفتنش پشیمون نیستم اما... 

                                     شاید بهتر بود نمیگفتم.... 

                                                          آخه آدم چرا باید چیزی رو بگه که واقعا اونجوری نیس؟ 

      

                                                                         راستی به این نوع گفتنه دروغ نمیگنا...! 

 

 

 

دانشگاه تهران همچی مالی هم نبودا...! 

باور کن حتی دانشکده حقوقش ... 

داش خراب میشد رو سر آدم... 

اما همین خرابیش خواستنی کردتش..... 

 

اون یکی دانشگاهه که همه مخالفن انقده قشنگ ترهههههههههههه!!! 

 

تازه پیام نور همینجام خوابگاهاش کلی هم بهتره.... 

فقط مشکلش اینه که پیام نوره اینجاس!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
Nima جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://nimacruise.blogsky.com

شما به دلیل رعایت نکردن حقوق بشریت تا اطلاع ثانوی بازداشتی .
اگه اعتراضی هم هست به هیچ عنوان وارد نیست ...

بعدام !
حالا درست شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد