بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خدافظی با این شهر هرچند دوسش دارم....

کمتر از صد و شصت روزه دیگه  نقل مکان میکنم.... 

با توافق همگی..... 

 

فقط اگه دانشگاهم قبول شم نور علی نور میشه.... 

 

من رفتم تا مقدمات سفر  پیش رومو فراهم کنم.... 

 

بای بای...

نظرات 2 + ارسال نظر
سکوت یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

/

معصومه یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

دیدی بلخره اومدم؟؟؟!!!!
چی؟؟!!!

ینی میری که بری؟؟؟؟

کوچ داری میکنی یاد دائمه؟؟؟

به به به....خانوووم!
صفا آوردی
آخه تو دیگه چرا؟؟؟

کوچی بیش نیس
با این همه شرط و شروط
دیگه از ذوقم مونده بودم چیکار کنم پیش پیش خبر دادم....
تازه اگه نزنن زیرش....
ینی تموم میشه این روزا!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد