بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

نتیجه

الان خرم در حد مرگ کیفه.... 

کاش آزمونمو میدادما! 

 

تخمین رتبم میشده ۳۰۰!!!!!  

تازه یک ساعت و نیمم وقت اضافه آوردم!!!! 

این یعنی دانشگاه تهران اونم از نوع بالینیش!!!! 

 

درصدامم که هی خوب بودن ...

اما تو خونه آزمون دادن اصنشم خوب نیس  

بعد کلی ملتفت کردن اهالی که بنده الان مثلا باید تمرکز داشته باشم... 

تازه آزمونو شرو کردم.... 

خواهر: 

باسرعت باد درو کوبیده اومده تو....مینااااا گوشیم چرا هنگ کرده ؟

من:نگاه غضبناک 

 

دو دقه بعد 

مامان: 

یادش افتاده زنگ بزنه داییش که گوشش سنگینه حال و احوال کنه 

من: 

ماااااااااااامااااااااااان توروخدا !

 

همساده بقلیه که فامیل آدم باشد: 

اومدن در امر حل افسردگی خواهر کمکی به خندوندن از ته دل با صدای بلند بفرماین ایشونو.....  

خلاصه.... 

ذوق دیدن بابا بعد سیزده روز و تدارک وسایل استقبال و پیچیده شدن مدرسه ی فردا هم به دلیل استقبال بابایی در وجود خودمم لحاظ بفرمایید..... 

 

خلاصه درصدها: 

ادبیات عمومی:۵۴ 

عربی عمومی:۳۳ 

دینی:۶۰ 

انگلیسی:۳۳مایه ی شرمساری! 

ریاضی:۳۵ بله ما میتوانیم! 

اقتصاد:۵۷ رو تاب خونده بودما 

ادبیات اختصاصی:۴۱ 

عربی اختصاصی:۲۱شرمنده 

تاریخ جغرافی:۶۰ 

علوم اجتماعی:۸۴عقشه 

فلسفه منطق:۴۸با عرض پوزش از سقراط آقا! 

روان شناسی:۵۵شرمنده! 

 

کلا نمیدونم چی چی شده جو درس گرفتتم ول نمیکنه....!  

این دفه اگرم خواست ول کنه من ول نمیکنم....

آخی بابام فردا خونس این موقه ایشالا!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

ما الان به شما افتخار نموده- روی شما مجددا حساب را وا کردیم!!!

از اعماق دل سپاسگرازیم....
باشد که دوباره مزاحمتان شویم در مبحث زیبای ریاضیییییی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد