بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

به پایان رفته شد دفتر....!

خب  

به سلامتی پرونده ی امتحانات بسته شد و ما هم با تمام انرژی و توان در خراب کردن آنها وقت مصروف داشتیم....  

که البته از بلدیمان سرچشمه میگرفت که خب.....(آره جون خودم) 

 

به یاری مسالمت آمیز بچه های طالب علم این هفته را تعطیل مطلق اعلام داشتیم و زور کسی هم بهمان نرسید و اگر خدا یاری کناد هفته ی بعد نیز به این تعطیلیه میمون و به جا خواهد پیوست....  

شایسته است این یک هفته را چسبیده و در حد توان جبران ما وقع کنیم و دست به دعا برداریم برای آنان.... 

 (البته مفرد باشد صفت اشاره پسندیده تر و مطابق میل تر است)  

در هر حال ما از زیر بار امتحانات جان سال به در بردیم و امید است آیندگان نیز چنین باشند اما نه با چنین نمراتی.... 

 

برحمتک یا ارحم الراحمین!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد