بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

کار خودته خدا ...!

جمعه ی این هفته خیلی دلگیره ها.... 

چرا غروبای جمعه اینجوریه؟؟؟؟ 

 

چرا نمیرسه اون جمعه که باید برسه؟! 

 

چرا الان من نباید اونجا باشم؟؟!! 

 

اصلا چرا من غر میزنم؟؟!! 

همینه که هست دیگه.... 

 

الانه که خدا باید بیاد محکم بزنه پسه کلم بگه: 

بشین سرجات همینه که هست اینقدرم غر نزن.... 

بعد یواشکی در گوشم بگه: 

صبر کن درست  میشه...!

نظرات 1 + ارسال نظر
ermes جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

صبح بی تو ، رنگ بعد از ظهر یک آدینه دارد
بی تو حتی مهربانی ، حالتی از کینه دارد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد