بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

احساس یه جوری ای....

امروز دارم میترکونم...... 

ماشالا....  

سه ساعت درس خوندم...  

نبود؟ 

        تخته ای چیزی..... 

                            چش میخورما....  

کلاسامم که با هر بدبختی بود لغووندم و... 

                                            امروز اولین یکشنبه ی آزاد من است... 

                                                                     هرچند خیلی دوسشون داشتم! 

                                                                                                       دلم تنگ میشه

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://farhangi1390.blogsky.com

سلام مینا جان
ممنونم از حضورتون و موافقت تون با جملات.
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد