بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تصمیم صغری

ما مسئول برداشت هایی هستیم که از حرفا و حرکاتمون میشه یا مسئول حرفایی که میزنیم و کارایی که میکنیم ؟  

کلا چه وضعه که هرکار میکنم یه کار دیگه میشه؟؟؟!!! 

خدایا بابا گفت سالی دوبار نه روزی دویس بار

 

 

دارم فک میکنم.... 

چرا بعضی چیزا واسه آدم مهمه.....؟ 

درصورتی که... 

نباید مهم باشه(؟) 

مگه زوره....؟! 

 

با مدعی نگوییم اسرار عشق و مستی  

                تا بی خبر بمیرد در رنج خود پرستی 

 

عظمتی داره این سخن شریعتی هم واسه خودشا.....  

اینکه میگه : 

..........................

نظرات 5 + ارسال نظر
سکوت پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

در برابر سکوت

خودم پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

از خودم که با خودم همدلی کردم ممنونم....

سکوت پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ

سکوته سنگینیه ....
به خدا اینی نیس که ....
من چیکار کنم...

دادار جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://aminsims.blogsky.com/

فکر جالبی کردی
من در موردش فکر نکرده بودم
الان که فکر کردم میبینم مقتضیات زندگی باعثش شده

خودم جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

آره خب منم همچی مقصر نبودم...
البته خب منظور دار نبود اصن
کلا آدم حواسش باید به خودش باشه...

البته منظورم اینه که منم کم مقصر نیستم...
ولی خب من اصلا حواسم پی این چیزا نبود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد