بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

عمل مهندسیانه!

من امروز یه عمله مهندسیانه ی بزرگ انجام دادم که البته نتایج مفیدی رو در برداشت...   

نظر به اینکه کنکور دارد مشرف میشه به ما تصمیم بر آن شد که تلفن عزیز تر از جان را از اتاق خودمان به مکان دیگری انتقال دهیم...بلکم مفید واقع شود....و البته ....   

دراین صورت اتصال ما به اون ترنت با مشکل رو به رو میشد... 

از آن جایی که خیلی از برق و سیم و دو راهی سر در میارم با هزار بدبختی و فلک زدگی تونستم یه دوشاخه!؟پیدا کنم اونم چی جور.... 

با کلی تغییرات درش... 

عمرا اگر فهمیدید چی میگم...   

خلاصه نتیجه هایی که حاصل شد عبارتند از: 

برای باز کردن پیچ استفاده از چاقو مناسب نیست زیرا احتمال بریدن دست در این صورت زیاد است و پس از آن نیز دعوای مادر که....چاقوا مثلا....شده قلاب بس کجش کردی...   

هر از چند گاهی زیر مبل اتاق را تمیز بنماییم تا در اینجور مواقع خاک و خل حلقمان را آزار ندهد(شلخته هم خودتانید زیرا من کنکوری ام و وقته تمیز کردن ....؟!)  

و یه چیز که من آخر نفهمیدم تعریف بود یا نوعی تمسخر؟ 

اونم اینکه مادر گرامی فرمودن: خدا نکنه یه کاری رو بخوای بکنی (با همین قیافه) .... 

بقیش به خودم مرطبوطه....

نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com


تازه جا داره از خوده خودمم تشکر کنی که در معرضه اون عمل وحشیانه قرار گرف

بلله البته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد