بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

یاده برسد به دست دوستم ماهی بخیر....

به نام خدای تو...

سلام ای قاصدک رویا های من...

می خواهم برایت بنویسم ...از تمام لحظه های نبودنت...

از تمام لحظه های نبودنم در این دنیا...

تعجب نکن...لحظه هایی که با خیال تو خلوت میکنم در این حوالی نیستم...

کجایش را نمیدانم اما خوب میدانم که نیستم...

جدیدا هااحساساتی تر شده ام...

فقط کافیست خیالت کمی نامهربان باشد...

دلم میشکند...

تو ای قاصدک رویاهای من!

افسوس که نمیدانی در هر طلوع و غروب روزهایم برای  مهربانی ات دعا میکنم...

میدانستی؟

میدانستی که این روزها دلم کمتر میگیرد....

دلیلش را حتی خودم هم نمیدانم...

اما تو ای قاصدک رویاهای من ..

ای آن که حتی نمیدانم کیستی...

خودت را مراقب باش

مراقب باش تا دزدی که دیشب حوصله ام را ربود امروز سراغت نیاید...

هرچند می‌دانم که می آید...

حوصله ام را برای تو می‌خواست، خودش گفت...

فقط مراقب باش...مهربانی ات را ندزدد...

تو همان باش که هستی... 

فقط .. 

نکند که من خواب باشم...

حسه نوشتنم اومد ییهو یه چی بلغوریدم

جدی نگیرید...

نظرات 1 + ارسال نظر
redboy چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.5areh.blogfa.com

سلام
یلدا مبارک

میخای یه شغل دائمی و بی دردسر داشته باشی؟؟؟
ثبت نام کن....
http://www.5areh.blogfa.com
5000تومن هدیه بگیر!!!
یه سر بیا پشیمون نمیشی
[گل][گل]

قربونت ما خودمون سرمون شلوغه کارنمیخایم....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد