بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تمرین خامه!

یعنی ها فقط دلم می‌خواست امروز یکی از کلاسمون فیلم می‌گرفت... 

به جرات میتونم بگم همه خواب بودن... 

من جمله خودم... 

تا گفتم خانوووم ۵ دقه استراحت  صدای خرپف بود که بلند شد!!!! 

وای خیلی باحال بود  

خیلی باحاله یکی کلافه باشه سر به سرش بذاری.... 

بعد ۵ دقه 

خانوووما تمرین خامس... 

خانوما تمرین خامس 

مینا تمرین خامس ؟

بله؟؟؟ 

آها! تمرین حادث 

نه اون که فلسفس میگه خامس 

خامه ست؟ 

اا کی خامه داره من گشنمه!!!!!

کی می‌تونه نیلو رو بیدار کنه  

حتی لیلا... 

عجب 

زنگ آخر هم که بس کلافه بودم معلمه زد به شونم و گفت: 

امروز رفتی خونه حتما ۸ ساعت بخواب!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد