بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

یا زینب...

زینبم بی تابی مکن... 

تو که جز زیبایی چیزی نم یبینی... 

زینبم اشک مریز... 

تو که همواره حسینت را در دل داری... 

زینبم  

برای من دعا کن برای من که ادعا می کنم دوستدارت هستم... 

زینبم گریه نکن... 

دلم را از جا میکند اشک هایت...

نظرات 5 + ارسال نظر
خاک سرخ سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
غمگین زیبائی است .

خوده خودم سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

اشک زینب واسه ماهاس...
اگر بدانیم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ



یه مطلب درست حسابی بذا دیگه.

ببخشید
درست حسابی ینی چی اونوخ؟؟؟؟

من و تو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

اگه خبر داشتم که قدم رنجه میفرمایین و وبلاگ ما رو با نور خودتون منور میفرمایین گاوی گوسفندی جلو پاتون قوربونی میکردم و به روز میشدم
باشه دیگه تکرار نمیشه

من و تو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

یا حضرت زینب خودت از داداش حسینت بخواه من کربلا ندیده نمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد