بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

بوی جوی مولیان..... (چه ربطی داره؟)

امروز دوستم از کربلا اومد 

یه عطر آورده  

از صبح تا حالا خونمون بو ی کربلا گرفته.......

نظرات 3 + ارسال نظر
من و تو دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

خوش بحالت کاش یکی هم واسه من از این عطرا میاورد
ببینم چرا نمیای به من سر بزنی بی‌معرفت هان؟

علی اکبر دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خوش به حالتون .. ان شالله که نصیب شما هم بشه

موفق باشی

خوده خودم چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

حالا چرا به روم میاری من سوغاتی نیاوردم؟!
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد