بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

ماه مهر......

باز هم بوی ماه مهر 

با یک تفاوت بزرگ 

این آخرین مهری ست که من پشت نیمکت های کلاس به درس مهر معلم گوش میدهم  

این اولین مهریست که با غم و دلتنگی آغاز میشود 

غم دوری و فراموشی اجباری تمام خاطرات و دعوا ها  

از شکستن نوک مداد تا نرساندن تقلب سر جلسه و دست انداختن معلم ها 

باز آمد بوی ماه مدرسه  

اما با خود دلتنگی آورد......

نظرات 2 + ارسال نظر
اب دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ

آغاز سال تحصیلی مبارک.

من و تو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

مهر و مدرسه ها تموم میشه اما یه مهر دیگه با کلی خاطرات خوب و بد دیگه شروع میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد