بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

وای بر من...

یه تیکه گل برداشتی و با دستای گرم و مهربونت بهش شکل دادی یه تیکه اختیار ،یه ذره عاطفه و یه خورده هم تفکر گذاشتی تو جیبش و گفتی برو اگه گم شدی نشونی منو تو جیبت پیدا می کنی بعد هم راهیش کردی

آدم ، رفت و رفت. زمین شلوغ بود مثل آسمون نبود که آبی و یکرنگ باشه هر کوچه و هر خیابون یه رنگ بود ، اصلا پر از آدم های رنگاوارنگ بود.

اون هم گم شد ، هی صدات می کرد ، مثل یه غریب که تو غربت گم شده . صداشو می شنیدی ،جواب میدادی ولی از بس دور بود صداتو نمی شنیدو فکر می کرد نمی بینیش.

هی می گفتی:عزیزم نشونیت کو؟ کجا گذاشتیش؟

ولی حیف خیلی دور شده بود صداتو نمی شنید اما تو توی قلبش بودی

اون حتی صدای قلبش رو هم نمی شنید!

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://smselove.blogfa.com

سلام سلام
وا ی ی ی ی چه وبلاگی . . . . [قلب]
خوبی عزیزم...خیلی خوشحال شدم اومدم بلاگت
من میخوام دعوتت کنم به یه وبلاگ اس ام اسی با فال روزانه
هر نوع اس ام اس که میخوای میتونی پیدا کنی
اس ام اس عاشقانه،اس ام اس جوکی،اس ام اس فلسفی
اس ام اس بزرگان،اس ام اس بی ادبی،اس ام اس مناسبتی
و همچنین داستان های عاشقانه،حکایت،عکس،موزیک،دوبیتی
و کلی چیزای با حال دیگه که کلی سرگرمت مبکنه[گل]
خوشحال میشم بیای سر بزنی و نظرتو بگی .. . . ..
اگه دوست داشتی میتونی نویسنده هم بشی!
فقط کافیه تو قسمت نظرات بهم بگی
اگه هم دوست داری ازم حمایت کنی
میتونی بنرمو بخوای یا لوگومو و بزاری وبلاگت[گل]
.
.
.
منتظرتم بیای[گل][بوسه]

علی اکبر چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
خیلی زیبا بود ... من که حظ بردم
واقعا دیگه صدای قلب خودمون هم نمی شنویم ...

موفق باشی

محمدرضا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام بر خانم دکتر خودم
چطوری؟!!
عیدت مبارک...
خداییش نکنه هر از گاهی بهم سر بزنیا!!!
من نبودم یه مدت ولی تو که بودی چرا سر نمیزدی؟!!
در هر صورت بیشتر بهمون سر بزن...
میبینم که کلی هم آپ کردی و منم که گیج!!!بعضیاشو نمیفهمم به خصوص اون پست که عنوانش ؛اگر و اما پس فردا...؛ هست!!!!
میبینم که زندگی تو هم شده مثل من و فقط بخور و بخواب کارته الله نگهدارته!!!
خیلی خوبه که اونروز که از خواب بیدار شدی تصمیم گرفتی تحت هر شرایطی شاد باشی حالا با همه مشکلات و موانعی که سر راهت بود!!!!
اما پست آخریت!!فوق العاده بود...درست مثل اون مطالبی که راحت با خدا حرف میزدی....

امین جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام ..

تصور و تفسیرش کمی سخته .. اما اون گلی که گفتی ، اوایل خیلی نرم بود .. لطیف و آروم و با عاطفه .. مشکل از اون جایی پیش اومد که آفتاب گناه ، خشکش کرد .. شد سخت و شکننده !

سعی کن خودت رو نرم نگه داری تبسمک تا به حال و روز من نیفتی !
یا حق

خوده خودم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

منم خب دختر خاله!

مونا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
یا رب غم آنچه غیر تو در دل ماست
بردار که بی حاصلی از حاصل ماست

الحمد که چون تو رهنمایی داریم
کز گمشدگانیم که غم منزل ماست

یاعلی

امین جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

زنده ای ؟!

نفس جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.shabhaieistade.blogfa.com

نوشته هات نشون میده ادم راحتی هستی

ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت

به وبلاگم سری بزن از نظراتت ممنون میشم...

رها سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://Raha17.blogsky.com

آره خیلی سخته که بتونیم صدای قلبمونو بشنویم

اما ممکنه....
اگه یه خورده از این دنیا دست بکشیم
رها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد