بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

اگر و اما پس فردا...

یکی اومد گفت دو تا پس فرداش رفت آقا شیره به بزه گفت قورمه سبزی می‌خوری ؟بهش(بزه نه ها من گفتم) گفتم هنوز خیلی زوده دست بردار گفت پس کی بریم پارک که جنگ شد و افطاری دعوتمون کرد ما هم به غلامحسین یوسفی غایب شدیم تا بره سربازی....!

نظرات 5 + ارسال نظر
دردونه شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://live-or-dead.blogsky.com/

نوشته هات خیلی واسم جالب بود. خیلی راحت می نویسی و خیلی خوشمزه ولی راستشو بخوای این متن رو اصلا نفهمیدم چی به چیه!

یا من این موقع شب گیج میزنم یا این نوشته یه جور دیگه هست!

امیدوارم همیشه شاد باشی دوست گلم.

امین یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام ..

میدونم هدهدک که ضعف روزه امانت رو بریده اما ... دخترم یه کم خودت رو کنترل کن خب !

البته این جوری نمیشه جواب داد ٬ باس عصر که برگشتم و از گرما و خستگی و گشنگی و ... کلی چیزهای دیگه به مرز هنگ کامل رسیدم ٬ یه کامنت درخور توجه بنویسم تا از اگر و اماهای پس تر فردا با خبر بشی !

راستی ممنونم که بهم خبر دادی ..
تا عصر .. اگه عمری بود ..
یا حق

دردونه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ http://live-or-dead.blogsky.com/

مرسی عزیزم . ولی نوشته هام به پای نوشته های شما که نمی رسه .

امین شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام ..

چند بار زیر و روش کردم .. نمیدونم چرا حس میکنم که این جملات سرشار از احساس بی انتها هستن ! خیلی سعی کردم با کلماتت شوخی کنم اما نتونستم .. یک احساس زلال جلوم رو میگیره تبسم !!

بالاخره میگه داستان چیه یا نه وروجک سبز ؟؟

یا حق

مونا یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام تبسم عزیز
خوبی ؟ شاید اسم منو توی وبلاگ امین دیده باشی ..
راستش من اومدم بهت بگم که فکر کنم فهمیدم چی گفتی ! ... یه جوابم برات دارم :
اگه دیگه جنگ نمیشه و یه جورایی دلت قرصه منتظر غلامحسین یوسفی بمون عزیزم !
شاید وقتی از سربازی برگرده اتفاقات خوبی برای تو و آقا بزه و حتی اون آقا شیره ی غر غرو بیفته !
مواظب خودت و احساس پاکت باش ...
تا دوباره ..
یاعلی

بنده به شخصه به شما تبریک می‌گم!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد