بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

رمضان مبارک

چه قدر زود اومد! 

قدومش گلباران 

چه دیر می‌فهمیم که زندگی همان روز‌هایی بود که زود سپری شدنش را آرزو می‌کردیم...!

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://boudan.blogsky.com/

هگل هم می اندیشید اما نیست . . .
معنای بودن و زندگی رو کسی در حال نمی فهمه و بعد از گذر به حسرت می شینه که غافل از دنیای پر عظمت درون خودش باشه.
همگونی با نظم هارمونیک هستی درک و پرواز تا اوج درک زندگی رو هدیه می کنه.



پویا وپایا باشی

نرگس جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.ghalbe-shishei.persianblog.ir

سلام تبسم جان
منم فرارسیدن این ماه عزیز رو بهت تبریک میگم
اما فک نمیکنم همه ی آدما آرزوی زود سپری شدن زندگیشونو داشته باشن

علی اکبر شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
رسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک میگم و امیدوارم طاعات و عباداتت مورد درگاه حق تعالی قرار بگیره ..
منو از دعای خیرت بی نصیب نگذار ...

موفق باشی

امین یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام سبزینه
نمیدونم چرا وقتی قالب جدیدت رو دیدم .. یاده کلروفیل افتادم !
مبارک باشه ..

میگم سید شدی تبسم .. نکنه تو هم از فک و فامیل های ما بودی و خبر نداشتیم (!) سری هویتت رو هویدا کن تا نبردمت رویان جهت نمونه برداری !

شنیدم هر آدم روضه دار ، وقت افطار یک دعای مستجاب داره .. امیدوارم هم برای خودم و هم شما ، که لااقل تو این یک ماه، یک دعای مستجاب داشته باشیم ..
التماس دعا ..
ممنونم ..
یا حق

شاهین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
مدتها بود که منتظر آمدنش بودم ( حدود 6 ماه ) سال گذشته که باهاش وداع کردم از خدا خواستم که این آخرین دیدارم نباشد پس حال که آمده است فرصت را نباید از دست بدهم شاید این آخرین دیدار من باشد.
با اینکه به نظر می رسد حال و هوای نوشته هات با قبل تفاوت پیدا کرده است اما هنوز هم مطمئن هستم که در مطالعه قران و اجرای فرامین الهی آنقدر پیشرفت دارید که من باید سالها تلاش کنم تا شاید گرد پای شما را از دور ببینم ( اگر عمری باقی باشد)
پاسخ نظر شما در قسمت نظرات وب خودم ثبت کردم.
موفق باشید

خوده خودم چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

دیگه یواش یواشم داره میره ها.....!!
از من یاد بگیر هی هی آپ میکنم.....:)

امین پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام ..

از امین به کلروفیل .. مورچه ها تشنه اند (!) شبنم ببار خواااهر ..

(کد نظامی بالا به مفهوم درخواستی جهت گذاشتن پست جدید بود .. حالا میتونی پیدا کنی سوسمار فروش را !)

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد