بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

بی وفا

سلام 

از بابت تاخیر واقعا متاسفم... 

اما ... اگه از یکی که میمیری براش دلت بگیره، دلت بشکنه و نتونی بهش بگی چی‌کار میکنی؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام ..

بازم خوب بود .. نشون دادی که یه چیزهایی یاد داری !!

به نظر من اگه واقعا کسی رو در حد مرگ دوست داشته باشی ٬ در این مواقع فقط کافیه که خودت باشی (نه یک بازیگر !) طرف مقابلت در یک نگاه میفهمه که چی داره از پرده ذهنت میگذره (حتی اگه نبینت و فقط صدات رو بشنوه !) .. بعضی چیزها نیازی به گفتن ندارن تبسم ٬ تنها کافیست که کتمان شون نکنیم !

امیدوارم که در انتقال حست موفق باشی ..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد