بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تاوان

کتاب قطور رو یه جوری تموم کردم نمرش رو هم اگه خدا بخواد میگیرم ولی چون درس عبرت گرفته بودم گفتم اقتصاد رو مثه آدم میخونم..

همین هم شد کل کتاب رو تا 5 بعد ازظهر تموم کردم(!) ولی از اون جایی که این جیرجیرک های عزیز حیاط آواز خوندنشون گرفته بود تا ساعت 3 نتونستم بخوابم!

و نتیجه این که صبح خواب موندم!

بد ترین لحظه ی زندگی....

امتحان 8 و ربع شروع میشه و من ساعت 8 تازه به سر زنان از خواب بیدار شدم

نفهمیدم چه طور رسیدم ولی خوب همین که پامو گذاشتم تو مدرسه معاونمون در هارو بست

منم از جرز در رفتم تو 

حالا مگه لرزش دستام میذاره تمرکز کنم؟؟!!

خلاصه امتحانو دادم(خوب) و سر جلسه سرمو به دیوار تکیه دادم و لالا...

چشامو که باز کردم دیدم مراقبه بالا سرم واستاده داره بر وبر نگام میکنه ! گفت پاشو بده خوب مرد حسابی این چه وضعه؟؟؟

راست میگفت ها برگرو دادم و اومدم تا 12 خوابیدم

اینم سرنوشت به موقع درس خوندن

نظرات 9 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام ..

بابا تند تند پست گذار !..
راستی تا حالا به این فکر کردی که گذاشتن پست تکراری ٬ تاثیر چندانی‌ در جذب مخاطب نداره ! (-:

شایان ذکر است که بنده دوران سوسولیت رو با موفقیت به پایان رسانده و در حال حاضر در زمره انگل های اجتماع به سر میبرم (!) البته محض اطلاع عرض کردم ..

دقیقا مشکل دیر رسیدن سر جلسه رو یک بار در دوران راهنمایی و یک بار در دوران دانشجویی تجربه کردم .. دفعه اول اتوبوس دیر اومد و دفعه دوم هم در پیدا کردن ساختمانی که توش امتحان برگذار میشد ٬ اشتباه کردم .. با این حال هر جفتش به خیر گذشت .. یادش گرامی باد !

ضمنا تاثیرگذارترین بخش پستت هم اون جایی بود که مراقبه بهت گفت : «مرد حسابی ..» ((:

تا ۲۴اوم فاصله ای نیست .. از اینجا که تویی !!
یا حق

بابا تند تند نظر ده!
حالا یه اشتباهی شد امتحانش که ضرر نداره(ژست تکراری)
تازه خودتی مرد حسابی من خیلی هم دختر حسابی‌ام

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

صابر رمیم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://bpencil.orq.ir

سلام
وبلاگ جامع و زیبایی داری
انشالا بتونی هروز پر بارتر به کارت ادامه بدی

خوشحال میشم سر بزنی به
مداد سیاه

بهترین مقالات روانشناسی
مطالب جالب و طنز
بهترین داستانک های ایرانی و خارجی
زندگی نامه بزرگان و اساتید ایرانی و خارجی
عکس های کمیاب و زیبا
و.....

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون شما لطف دارید

من و تو چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.bibahooneh.blogsky.com

اشکال نداره منم به همین وضع دچار شدم البته من راهم دوره دیر رسیدم بعدشم برگه‌ها رو داده بودند اینقدر حالم بد بود که می‌خواستند برام آب قند بیارن

هی زندگی!!!!!!!!

خوده خودم جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

یه چیزی:
یا اینارو برا من تعریف نکن یا اینجا نذار یا من خوده خودم واست آپ میکنم یا نظری ندارم.....:)
(یه چیزی بودا)

منظور؟؟؟؟؟

محمد هادی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://dastanekotah.blogsky.com

سلام عزیز
ما هم اپ هستیم دوست داشتی سر بزن
ولی اینکه با صدای چند تا جیر جیرک نتونستی بخوابی خیلی بده
یکم تمرین کن که تو هر شرایطی بتونی بلالایی.
فعلا

جیرجیرک که نه یه موجودی شبیه به اون منسوب به آب دزدک صداش صد برابر اونه! وگرنه من بمب هم در کنن بیدار نمیشم

امین دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام ..

هیچ معلوم هست کجایی ؟!
نکنه جوگیر شدی میخوای کنکور هم یه ضرب شرکت کنی ؟ آره !‌ (-:

یه خبر به ما برسون تا نیومدم لقمه لقمه ات کنم! ((:
یا حق

نه بابا کامپیوترم خراب بود

pendar دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.kochebagh.blogsky.com/

سلام
منو یاد دوران دبیرستان خودم می ندازیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد