بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

شیدا

اصلا نمیدونم چرا این جوری شدم!

دو دقه خوشم دو دقه ناخوش

صبح خروس خون (ساعت11) بیدار شدم تند تند کتاب رو گرفتم دستم که وقت کم نیارم دو درس خوندم دیدم مخم خسته شده باید استراحت کنم،یه چرت کوچولو از ساعت 1 تا 2 بعد هم که ناهار و بعد اون هم که آدم نباید درس بخونه چون بدنش قاطی میکنه نمیدونه طفلک غذا رو هضم کنه یا مطلبو ...

خلاصه تا الان که 7 و نیمه بنده نصف کتاب قطورم مونده 

چه کنم حالا؟؟؟؟ فراموش نشه که طبق معمول امشب مهمون داریم

نظرات 5 + ارسال نظر
افزایشترافیکسایتهایشما شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.p30rank.ir

..•:*¨`*:•..
بچه ها یه سایت جالب و باورنکردنی پیدا کردم..•:*¨`*:•..
بازدید میاره واستون تا 5 میلیون نفر در ماه
باورنکردنیه..•:*¨`*:•..
رتبه جهانی در الکسام طی 2 هفته شد 500..•:*¨`*:•..
http://p30rank.ir..•:*¨`*:•..
هم رایگان داره هم واسه اونا که وقت امتیاز گیری ندارن پولی داره..•:*¨`*:•..
الان من بازدیدم بالا رفته و تبلیغ هم گرفتم..•:*¨`*:•..
تازه به 100 نفر درماه هاست سی پنل نامحدود رایگان میده..•:*¨`*:•..
..•:*¨`*:•..زودی یه سر بزن پشیمون نمیشی..•:*¨`*:•..[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ممنون از بابت گل ها!

حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

امین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام ..

چون میدونم وقت نداری همه کامنت ها رو بخونی(!) من زحمت کامنت حسین آقا رو کشیدم .. مدنظر باشه که ایشون از اون دسته افرادی هستند که همین جوری اتفاقی به وبلاگ خیلی های دیگه هم سر زدن !.. لذا زیاد جدی نگیر ٬ مخصوصا اون بخشی که نوشته : «کارتون زیباست ..» رو به هیچ وجه جدی نگیر !!‌ ((:

چطوری ؟ ۴ تا امتحان میخواد بده حالا .. ببین چه علم شنگه ای راه انداخته ((:
حیف که دیر شده وگرنه بهت پیشنهاد میکردم که حذف استراری کنی .. البته شما کلا از این قبیل سوسول بازی ها ندارین .. یادم رفته بود ! ((:

راستی واسه روز زن برای تمام رفقا آف گذاشتم ٬‌ به همین خاطر شما از قلم افتادی ٬عذر میخوام .. امیدوارم هر وقت زن شدی روزت مبارک باشه ((:
(چه کنیم دیگه ٬‌ گفتیم اگه همه با شخصیت میان و میرن ٬ جو سنگین میشه .. اصلا اگه یکی جلف باشه ٬ آسمون به زمین میاد ؟؟!!)

با آرزوی بهروز و شهروز ..
یا حق

جناب سوسول ممنون از این که زحمت مطالعه‌ی نظرات رو میکشید!
تازه من از این نظرا بیشتر خوشم میاد تا اون کلیشه ای ها!!!

بهاره دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

یالا...میخوام 100 هزار را بگیری...راستی کی تعطیل میشی؟

حیف شد فکر کنم پرید دیگه با این نمره ها!!!

بهاره دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

کی تعطیل میشی؟

۲۴ ام هنوز سه تا امتحان مونده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد