بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

لعنت بر هر چه .....

نه آخه یکی بگه به من چه ؟؟

حالا اگه رودکی اومده یه گوربه گوری رو نوشته یا منوچهری یه لامصبی رو ابداع کرده چی به من میرسه؟؟

که چی بشه نمیفهمم! هرچی باخودم کلنجار میرم که:تاریخ ادبیات درسی است بس شیرین.

انگار که خودم رو مسخره کردم !

این عقل ناقص هم فرق شیرینی و تلخی رو درک میکنه!  

جالب این جاست که هی به خودت بگی :من میتونم من میتونم ،بعد یه 20 صفحه بخونی و وقتی که برگردی هیچی یادت نباشه!

ای خداااااا  چی کار کنم،آهومو پیدا .....

دیدید قاطی کردم به کل تو رو خدا برام دعا کنید حداقل آبروم جلوی اونایی که بهشون یه قول هایی دادم حفظ بشه!!

نظرات 9 + ارسال نظر
amir dehnavi دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.sedameda.persianblog.ir

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

ها؟؟؟
اینا چه ربطی به آپ من داشت؟؟؟

آناهید دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://mihaniazad.blogfa.com

درود.
پس رشته انسانی میخونی؟ همونطور که تاریخ شیرینه و ادبیات دلپذیر و قشنگه. تاریخ ادبیات هم درس خیلی جالبیه عزیزم. با عشق بخونش حتما موفق میشی.
خوشحال میشم به منم یه سری بزنی.

به خدا تاریخ رو دوست دارم ادبیات رو هم میمیرم براشون ولی این تاریخ ادبیات هیچ ربطی به اونا نداره
از بس با عشق خوندم که دیگه حالم داره به هم می‌خوره

علی اکبر دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
حالا اینقدر عصبانی نباش .. بگو درست ببینم چی شده؟
من که چیزی نفهمیدم .. !؟!؟!؟
ان شاالله که آهوتو پیدا میکنی .. ناراحت نباش ..
موفق باشی

قضیه از این قراره که یه کتاب مزخرفی به اسم تاریخ ادبیات وجود داره که همش خاطرات خصوصی شاعرا و نویسنده ها توشه اون وقت ما باید کلمه به کلمشو حفظ کنیم

بهاره دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

معلم تاریخ ادبیات ما خیلی گیج و منگه.تو امتحان میگیم خانوم شما همچین سوالی را نداده بودید میگه خطش بزنید من نمرش را کامل واستون رد میکنم.خیلی چرته.از رو گام به گام بخونی خوبه.

دقیقا مثه معلم ما
میگه فقط سوالارو بخونید اون وقت با آرامش خیال از وسط و جرز کتاب سوال میده!
گام به گام هم که از بس توضیح داده مخمونو خورده

من و تو دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.bibahoone.blogsky.com

عجیبه
خیلی عجیبه
خیلی خیلی عجیبه
تو که تاریخ ادبیات رو دوست داشتی؟

اون مال دوران جاهلیت بود
خام بودیم نفهمیدیم چی شد!

امین دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام ..

((اینم برای بار دوم .. ببینیم این دفعه سر میگیره ما کامنت مون رو بفرستیم یا نه !! آخه صبح داشتم برات مینوشتم ٬ عدل وسطش کاری پیش اومد که مجبور شدم صفحه رو ببندم و برم .. تا خدا این بار چی قسمت کنه !!))

قبل از هر چیز تشکر و قدردانی بنده رو به دلیل زمانی که صرف کردید و نیم نگاهی به پستم انداختین ٬ پذیرا باشید . من در مورد ثانیه ثانیه لحظاتی که دوستان جهت مطالبم صرف میکنن ٬‌ خودم رو مسئول میدونم و امیدوارم که بتونم لطف شما رو به زودی جبران کنم ..

از این قبیل تعارفات که بگذریم (!) از سبک نوشتارتون بسی لذت بردم .. جسارتا باید عرض کنم که نوع دستخط شما بی شباهت با حقیر نیست (!) البته به مراتب غنی تره که خب از یک بانوی ادبیات دوست ٬ جز این هم نمیشه انتظار داشت (چه برسه به اینکه تاریخ ادبیات هم خونده باشه و با نوع صابون و حوله دست و روی خشک کنی شعرا هم آشنا باشه !!) (-:

در مورد یافتن ارتباط احتمالی بین حرف های امیر آقا (کامنت اولی رو عرض میکنم!) و پست خودتون هم تلاش نفرمایید (گشتم نبود ٬ نگرد نیست!) این بابا یک روز درمیان پیش ما هم میاد .. البته پسر خوبی به نظر میرسه ولی ... ((:

نهایتا با پوزش فراوان باید خدمت تون عرض کنم که اطلاعات چندانی در مورد متون تاریخ ادبیات ندارم و نمیتونم نظر خاصی در این مورد بدم .. جز اینکه امیدوارم خدا بهت صبر جمیل و اجر جزیل بده ننه !!

بسیار شرمندم که نتونستم جهت عرض ادب زودتر خدمت برسم .. سعی میکنم که در دفعات بعدی جبران بشه (البته اگه دفعه بعدی وجود داشته باشه !!)

شاد باشید و شادی آفرین
یا حق

سلام
به به چه نظر طویلی
درمورد آقا امیر به همین نتیجه داشتم میرسیدمممنون از راهنماییت

خوده خودم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

حالا چطور دادی؟!

۲۰

کرگدن عاشق سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.fonex.blogsky.com

سلام
قلم خوبی داری
ولی یه کم تنده
اگه یه کم ملایم ترش کنی فکر کنم خیلی عالی باشه

سعید جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.aks4dl.blogsky.com

نویسنده ی خوبی می شید
خوشحال می شم به ما هم سر بزنید
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد