بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

ای کاش!!!!!!!!!

ای کاش می شد همیشه شب باشد


چه لذتی دارد شب هایی که همه خوابند و فقط تو بیداری خلوت با او

چقدر زیباست مناجات های شبانه و درد دل های تنهایی

چقدر زیباست که دامن شب بشه سفره ای پر رازهای تو

چقدر دوست داشتنیست قطرات اشک شیشه ای که هدیه می کنی به او

چقدر عزیز است لحظات با او بودن و با او خلوت کردن

با تنها گوش شنونده و تنها چشم بیننده

می بیند و می شنود راز ها و درد دلهایت را

یقین داشته باش که بهتر از او کسی را نمی یابی


پس ای کاش همیشه شب باشد

نظرات 3 + ارسال نظر
لعیا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

محمدرضا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام بر خانوم دکتر..
سال نو مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اول از همه بگو بینم قضیه پست قبلیت(مردن صاحب وبلاگ...)چیه؟!!!نبینم دکتر از این حرف ها بزنه!!!!!!!
اما پست آخریت خیلی قشنگ بود...دستت طلا کم پیدا...
بیا از اون ورا و با مشاوره دادن بهم کمکم کن....

محمد هادی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://dastanekotah.blogsky.com

سلام عزیز
نیستی چرا؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد