بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خودم و خودت 2

بسم الله

سلام خدای خوشگلم !

چه طور بود امروز؟؟
من که فکر میکنم یه کم بهتر بود نه؟خونه یه کم مرتب تر از دیروز بود خیلی هم گرم و صمیمی آخه خیلی حواسم بهت بود .ای کاش تو هم مث من راضی باشی نمیدونم کی رازمو میتونم بهت بگم آخه هنوز خیلی زوده
............................................................................................
میگم ها !
آها اول سلام 
بازم دستت درد نکنه خیلی فاز دادی ولی پس کلم درد میکنه هنوز، صبح زدی پس کلم خوب هم زدی !ولی خوب خودت میدونی چاره ای نداشتم 
ولی مرسی داشتم کجکی میرفتم
.......................................................................................
خدا جونم اشکال نداره که خیلی خودمونی حرف میزنم؟؟
آخه می خوام هرچه زودتر صمیمی صمیمی شم که قشنگ حرفامو بهت بگم این بنده خدارو هم اذیت نکنم
.......................................................................................
درسته دلم می خواد همیشه ی همیشه باهام باشی ولی خوب برای خودت زحمت میشه نه؟ دوست ندارم وقتی اییییییییشا الله بیام پیشت منو به دوستات یه بنده ی پررو معرفی کنی
(ببین خواستمو به تو گفتم ولی هنوز روم نشده به خدا بگم تو که پیششی خودت مقدمه چینی کن)
......................................................................................
خوب خدا جونم میگم ها نباید بهت میگفتم خوشگل آخه خوشگل فقط مال بنده های خوش گله همونایی که گلشون هنوز مث روزیه که تو بهشون دادی
 باشه، پس بهت میگم زیبا خدای زیبای من دوست دارم
میگم امروز جات تنگ نبود؟این جارو میگم تو دلم؟بخل و کینه که نبودن ایشالله آخه من سعی کردم دکشون کنم نمیدونم موفق بودم یا نه
............................................................................................
میگم این چند تا مهمونی که تا قبل از این داشتم بد جوری سیریش شدن ، همین کینه و حرص و..... یه کم بیشتر کمکم کن آبروم پیش خدا میره ها!!!!
البته لطفا!
...................................................................................
خدا جون فردا قول میدم بهتر باشم قول میدم هیشکی رو این جا جز خودت و دوستات راه ندم آخه می خوام خیلی باهات صمیمی شم
....................................................................................
کمکم کن، آبرومو بخر!


نظرات 2 + ارسال نظر
خوده خوم پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اوووووول
این نظر نداشت
اصنم اگه دیگه گذاشتم بیای وبلاگم
پاتو قلم میکنم!

محمد سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://http://www.shartoclub.com

سلام دوست من خیلی زیبا خوشحال میشم بیای وب سایت من تا از مطالب زیبای شما استفاده بکنیم منتظر حضور گرمتان هستیمhttp://www.shartoclub.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد