بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خودم و خودت

نمیدونم یعنی میشه منم یه روزی بیام پیشتون ؟ یعنی ذاتم اون قدر پاک هست که همچین لیاقتی رو پیدا کنه ؟
راستی شما چی کار کردید ؟چه جوری دست از همه چیز کشیدید و فقط اونو خواستید؟ خواسته های زمینی دامن گیرتون نشد؟
من که هر دفعه خواستم بگم خدا جون این دلم فقط جای تو باشه نتونستم
 شما چه خاصیتی داشتید ؟
اصلا چرا رفتید؟ 
چه سوالی پرسیدم چرا می موندید؟، می موندید این جا و حیف میشدید؟ نه این جا جای آسمونی ها نیست این جا همه کس رو راه نمیدن باید ورودی دلبستگی به دنیا رو داشته باشی، که نداری 
ای کاش منم می تونستم این مجوز الکی به درد نخور رو گم و گورش میکردم 
کاش!
ای خدا از امشب میگم دلم فقط جای تو باشه 
ولی این حرفو بیشتر از صد بار تکرار کردم چقدر سست اراده!
...............................

امشب از تو کمک میگیرم که واسطه ی این دل و صاحبش بشی یعنی تا خواست کجکی بره محکم بزنی پس کلش 
قبول میکنی؟؟
...............................

ای خدا تنها نیومدم با واسطه ام یه واسطه که آبرو داره از بس که حتی هیچ کس غیر خودت اسمشو نمیدونه
  گمنامه !
...............................

فقط ازت خواهش میکنم به همون روح بلندت به همون اراده ی استوارت قسمت میدم که تنهام نذاری، بی واسطه نشم که سیم ارتباطیم قطع میشه!
...............................
ای خدا از حالا به بعد همرو دوست دارم 
دلم خالیه از کینه 
هیشکی هم اون جا نیست مرتبش کردم فقط برای خودت 

خداجونم قدمت سر چشم!

ادامه دارد...


نظرات 4 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه.

دغدغه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
عالی بود خیلی به قول معروف حال کردم
چقدر این حس حس روانی بود.
خوش به حال شهدا
خوش به حال شهدای نامدار نزد خدا
خوش به حال شهدایی که فقط نامشون پیش خداست.

یه حدیث از حضرت علی علیه‌السلام:
قریب به مضمون
مومنین اجسادشان بین مردم است و روحشان جای دیگر
ای کاش ما هم اینچنین باشیم و آن جای دیگر فقط پیش خدا بودن در محضر او بودن باشه!
کاش!

باز هم بنویس

محمدرضا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

بابا تو این استعداد رو داشتی و استفاده نمیکردی؟!!!!
سلام خانوم دکتر...خوبی؟!!!
ایول خیلی قشنگ ساده و بی ریا بود......

محمدرضا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

درسته آدم باید رک باشه ولی یه دکتر که اینقدر سریع و بی پرده به بیمار مفلوکش نمیگه تو میمیری!!!!!!!!
من الان که نظرتو خوندم ۳سوته مردم!!!!!!!!!!!
خانوم دکتر من اول جوونیمه نذار بمیرم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد