بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

خدایا...

  خدایا

به هر که میوه‌ی سنگین عشق می دهی شاخه‌ی وجودش را میشکنی. تو خود مرهم شاخه‌ها ی شکسته باش...  

سید مهدی شجاعی

نظرات 4 + ارسال نظر
دغدغه شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام
جمله ی قشنگیه نویسندش کیه؟
دیدی اومدم!

تلاله شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

تو که اینقده قشنگ می نویسی چرا از عشق اینجوری یاد می کنی...
ما خودمون مقصریم توی انتخابمون این شکست اولین گام پیروزیه...توی عشق اگه کم بیاری آخر خطی...
مثل من باش همیشه آخر خط....

شاهین شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
چقدر پیشرفت داشتید رقیب؟
موفق باشید

یاس یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

شما دستت نمیپوکه نه؟

هر وقت دست شما پوکید دست ما هم می‌پوکه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد