بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تقدیم به...

تقدیم به عزیز ترین معلم

خانم سجادی عزیزم: 

تو چون سجاده ای بودی برایم رو به دریا 

همانند گل و بستان و صحرا  

تو بودی رهنمایم از جهالت  

به سوی روشنی و حق ، هدایت 

تو با دستان پر مهرت نشاندی  

گل نو پای مهر و آرزو را  

و در گوشم تو با لالایی خویش   

 بگفتی قصه ی عشق و صفا را  

 شناساندی به من روی خدا را

تمام جلوه ی حق و وفا را

 و حالا من ز اعماق وجودم

 نثارت میکنم صد آرزو را ... 

یکی از معلم هامون میگه اگه به یکی دلبستی سعی کن وابستش نشی و اونو به عنوان یه الگو انتخابش کنی و ویژگی های مثبتش را تو خودت افزایش بدی و ازش کمک بگیری. میگفت براش دعا کن تا خدا همیشه همراه و مددکارش باشه و هیچ وقت تنهاش نذاره و کمکش کنه تا ویژگی های مثبتشو افزایش بده و اگر هم بدی ای داره رفعش کنه .

دعا میکنم برای همه ی معلم هایی که با جون و دل تدریس میکنن ، فرقی نمیکنه چه درسی ، بلکه همه ی اونایی که تدریس میکنن راه زندگی کردن رو، راه خوب بودن و خوب موندن رو ...

 التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ق.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
اگر رد پای بازدید کنندگان را بگیرید خواهید دید که همیشه سر می زنم اما چون مطلبی که درخور شما باشد به ذهنم نمیرسد بی سر وصدا دور میشوم.
اساتیدی مانند شما را فراموش نخواهم کرد
موفق باشید

بنفشه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

بابا بی خیال

یاس پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

اتفاقا خانوم گلبازم میگه:
لست سشن یو ور اپسنت.وای؟!

مجید دانشور جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام.
ایام عزادرای بانوی دوعالم بر شما تسلیت باد .

در آن گذر تنگ چه گویم که چه ها شد
ثانی سگ هاریست ز قلاده رها شد
با حمله او محسن شش ماهه فدا شد
از محنت زهرا چه بگویم چه نگویم

بر خانه امن شه مردان شرر افتاد
ناموس علی دخت نبی در خطر افتاد
صدیقه پس از سقط جنین پشت در افتاد
از غربت زهرا چه بگویم چه نگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد