بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

دوستت دارم با تمام وجود...

این که الان این جا ام و دارم نفس میکشم ، دارم زندگی میکنم و لحظات رو پشت هم میگذرونم از دو چیز بیشتر سر چشمه نمیگیره:

یک / لطف خدای مهربون و دوست داشتنیم

دو /  محبت و دلسوزی مادر مهربونم

نمیشه هیچ جوری زحماتش را جبران کرد، هیچ کس هم هیچ راهی براش بلد نیست اماخواستم در حد توانم اون چیزی رو که واقعا نسبت به مادرم تو دلم نگه داشتم را بروز بدم واین متن رو فقط و فقط مخصوص مامان گلم مینویسم:

ای کاش واژه ای فراتر از دوستت دارم وجود داشت

ای کاش تمام لحظه های گذرانده همه باز میگشتد و با تمام لحظه های آینده جمع میشدند و فقط فرصت برای این بود که می نگریستمت

ای کاش قدر این ... سال بهاری را که با زحمت و رنج خزان کردی را میدانستم

و ای کاش این ... بهار زندگی ام را وقف تو میشدم

ای کاش میشد با تمام وجود در خدمتت بود و عاشقانه ترین لحظه ها را برایت رقم زد

ای کاش میشد آنقدر به تو نزدیک شوم که در میان نفسهایت بوی خداوند را بشنوم

دلم می خواهد تا صبحی که مردگان از خواب بیدار میشوند با تو حرف بزنم و تمام واژه هایی را که به پاس قدر دانی از تو جمع کرده ام نشانت بدهم

 و ای کاش زمین همچنان به گردش خود ادامه میداد تا وقتی که فرصت کنم تمام گلهای دنیا را به یاد مهربانی های تو ببویم...

دوستت دارم با تمام وجود....

نظرات 4 + ارسال نظر
دغدغه چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام
ممنون که مطلب جدید گذاشتی.
مطالب دارای نثری بسیار زیبا و احساسی بود. کاش باز هم احساساتت را بخوبی و بهتر از پیش در قالب کلمات بیان کنی.
راستی خوش به حال خانم سجادی.
خوش به حال مامانت
خوش به حال خواهرت
خوش به حال من!
خوش به حال همه‌ی اون کسایی که دوستت دارند و
تو هم اونها رو دوست داری!
موفق باشی

بنفشه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام گل نازم
بازم مثل همیشه عالی
امیدوارم که موفق باشی

شاهین جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
با اینکه در دین اسلام سفارش شده که علاقه و دوست داشتن دیگران را به آنها ، ابراز کنیم اما افراد زیادی هستند که انتظار دارند عزیزانشان از رفتار و برخورد آنها متوجه شوند که دوستشان دارند و این علاقه را ابراز نمی کنند حتی علاقه فرزند نسبت به والدین.
موفق باشید

نوید جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

مادر من که هم معلمه و هم یک مادر مهربون ...
با این دوتا پست باز یادم انداختی از ته دل بگم مامان جون الهی قربونت بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد