بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

چتر ها را ببندیم

چتر ها را ببندیم، به ضیافت قطره های پاک باران برویم و بگذاریم که باران، گناهانمان را پاک کند و بشوید. نگاه خسته مان را زیر بارن تازه کنیم چرا که فردا طلوع پاک رویاهاست. چتر هارا ببندیم، باران زیباست...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.hubut.blogsky.com

با دیدن عنوان چترها را ببندیم، یاد شعر کاکایی افتادم در مورد کبوتری که در باران و سرما وسختی و.... زخمی می شه و دیگران چتر بر سر از کنارش میگذرن، کبئتری که سینه اش را برای سنگها و زخمها سپر کرده بود،تا دیگران در امان باشند و.... سعی میکنم پیداش کنم و تو وب بذارم. وب جالبی داری. محمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد