بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

یاحق

بسم الله الرحمن الرحیم  
الهی، به حق خودت حضورم ده و از جمال آفتاب آفرینت نورم ده!  
الهی، راز دل را نهفتن دشوار است و گفتن دشوارتر. 
الهی، چگونه خاموش باشم که دل در جوش و خروش است، و چگونه سخن گویم که خرد مدهوش و بیهوش است.
الهی، ما همه بیچاره‌ایم و تنها تو چاره‌ای، و ما همه هیچ کاره‌ایم و تنها تو کاره‌ای.
الهی، از پای تا فرقم، در نور تو غرقم. «یا نورَ السموات و الأرض، أنعمتَ فَزِدْ»!
الهی، شأن این کلمة کوچک که به این علوّ و عظمت است، پس «یا علیُّ یا عظیم»، شأنِ متکلّمِ این همه کلمات شگفت لاتتناهی چون خواهد بود؟
الهی، وای بر من اگر دانشم رهزنم شود و کتابم حجابم!
الهی، چون تو حاضری چه جویم، و چون تو ناظری چه گویم.
الهی، چگونه گویم نشناختمت که شناختمت، و چگونه گویم شناختمت که نشناختمت.
الهی، چون عوامل طاحونه، چشم بسته و تن خسته‌ام؛ راه بسیار می‌روم و مسافتی نمی‌پیمایم. و ای من اگر دستم نگیری و رهایی‌ام ندهی!

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید دانشور شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ http://m-b-khoda.blogfa.com

سلام .
وبلاگ زیبایی داری .
به ما هم سر بزن .
آدرس وبلاگت رو هم لینک کردم .
موفق باشی و موید .
به پناه حق .
دست علی یارت .

مجید دانشور شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام دوباره .
به این وبلاگ هم سری بزنی بد نیست .
خیلی خوب مینویسه و معمولا هم حرف خودشه .
http://tomareeshgh70.blogfa.com
دست علی یار تو
خدانگهدار تو .

عطیه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://tomareeshgh70.blogfa.com

سلام عزیزم وب تو هم خیلی قشنگه
بازم بیا پیشم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد