بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

حدیث

امام صادق(ع) می فرماید: هر جوان مومنی که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خونش درمی آمیزد و خداوند او را با فرشتگان بزرگواری که نویسندگان و حاملان قرآنند همنشین می سازد. قرآن نیز در روز قیامت حافظ و نگهبان او می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
navid پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

دوست خوبم اول سال جدید رو بهت تبریک میگم و امیدوارم امسال به همه ی آرزوهات برسی و عاشق تر از هر سال باشی .
سهیم شدن توی اینجنین کاری خیلی برام جالبه ، من می تونم کمک کنم ، خودت بگو کجا و چجوری چون زیاد اشنا نیستم با این کار . البته اگر لایق بدونی
خلاصه سال جدید بهترین تبریکا و بهترین آرزو ها رو برات دارم

دختر دختر عموی مامانت یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

مینا جان عالی بود ولی غلط املایی داشتی در نوشته ی چهارشنبه 28 اسفند سخن امام صادق(ع) «هر دجوان » نه « هر جوان»
از این به بعد بیشتر دقت کن.
اشاالله تو و خوانواده ات سال خوبی داشته باشید. به مامان و بابات سلام برسون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد