بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

یه کار خوب

می خوام به یاری خدا امسال (سال جدید) را یه قرآن ختم کنم گفتم شاید شما هم دلتون بخواد توی این کار خیر سهمی داشته باشید پس بیاید با دلگرمی هم و به یاری خدا این حرکت عظیم و ارزشمند را انجام بدیم اگه موافقید با نظر دادن خبرم کنید موفق باشید منتظرتان هستم.(در ضمن سهمیه بندیش هم با خودتون. فقط تا سال دیگه تموم بشه. یا علی)

 

قرآن کریم، کتاب هدایت و رستگاری ما مسلمانان است. خدای بزرگ راه سعادت را در این کتاب نشان داده است. اینک که می خواهم برای زندگی خود برنامه ریزی کنم، در آغاز می کوشم که با این کتاب آشنا شوم. هر روز آن را بخوانم، به تدریج معانی آن را درک کنم و با بهره گرفتن از تعلیمات پیشوایان دین و تدبّر در آیات، به پیام های این کتاب آسمانی پی ببرم و آن ها را در زندگی به کار بندم.

خدایا!

مرا در این راه یاری فرما تا شکر این نعمت بزرگ را به جا آورم و در پرتو این چراغ فروزان راه رستگاری را بپویم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شاهین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.3marholor.blogfa.com

سلام
با اینکه می دانم در این رقابت بازنده ام اما حاضرم با شما در مسابقه ختم قران شرکت کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد