بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

کمبود محبت!

چقدر حال میده از آدم تعریف کننا....! 

مغرورم خودتی........

آره دیگه......

برگشتیم 

اما خیلی کم بود.............

در!

از در درامدی و من از خود به در شدم       گویی کزین جهان به جهان دگر شدم 

..............                  

عاشق این شعرم!!!! 

خصوصا با صدای شجریان

سکته

نزدیک به سکته قلبی 

بی اندازه .......به اندازه ی تمام اتم های دنیا خوشحالم!

تست کنکور

آدم اگه حرفی واسه گفتن نداشته باشه چی میشه؟؟؟

هیچی                           همه چی                                 یه کم چی                   رودکی 

 

تستای کنکور اینجوریه!!!!!!!!!!!!

تکرار تاریخ

استاده میگه: 

چرا تستاتو نزدی؟ 

میگم:دوست نداشتم 

میگه:می‌خوای ماجرای مدرسه فیضیه دوباره تکرار شه؟؟؟؟ 

خله به خدا 

الکی خوشه 

ازش بدم میاااد     اااایییییییییییییی

عرفه را بشناسیم

خدایا! 

خلوت هایم را به خیالات ناپسندی که برای آزمایش بر دل من می‌فرستی برهم مزن.... 

صحیفه سجادیه 

 

التماس دعا 

خدایا

من آن آواره ی بشکسته حالم  

ز هجرانت دوتا رو بر زوالم  

منم آن مرغ سرگردان تنها 

پریشان گشته شد یکباره حالم....... 

کاش گوشی برای شنیدن تنهایی هایم پیدا میشد...جز تصور خیالی یک دوست ... 

خدایا دلتنگیم همه ...هرکدام یک جور گرفتار پیله ی زندگی ... 

خودت شفا بخشمان باش با نوش داروی موعودت...