بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

تست کنکور

آدم اگه حرفی واسه گفتن نداشته باشه چی میشه؟؟؟

هیچی                           همه چی                                 یه کم چی                   رودکی 

 

تستای کنکور اینجوریه!!!!!!!!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
تیم بنرساز پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.banersaz.ir

سلام دوست عزیز
تیم بنرساز آماده طراحی امور گرافیکی و طراحی سایت شما میباشد
www.banersaz.ir
www.banersaz.persianblog.ir
tel : 0913 807 3954

نه آخه این چه ربطی به پست من داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایاااا

علی اکبر جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
گزینه 1 صحیح می باشد .. کاش یکی از اونهایی که تست های کنکور رو می نوشت شما بودین

جالب بود

البته بهم پیشنهاد شد طراح باشما
ولی من عرصه رو برای دیگران باز گذاشتم!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد