بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

بعد از مدت ها...بزرگتر شده ام

بعد از مدت ها آمده ام 

از پس حوادث و تقدیرات زیادی گذشتم و باز برگشتم به همان خانه ی همیشگی... 

پشت سرم را که نگاه میکنم پر است از تجربه و درس و عبرت... 

پر است از آموختن  همه ی آن چیزهایی که باید می آموختم... 

قدیم تر ها پدرم حرف قشنگی زد... 

میگفت: خدا امتحانت میکند تا چیزهایی را که نداری به تو ببخشد... 

امتحان های خدا پر است از حکمت...  

حالا میفهمم که من از این امتحانات صبر هدیه گرفتم... 

صبر کردن همان چیزی بود که باید میداشتم ... 

برای سعادت برای آرامش و برای رضایت ...  

جالب تر اینجاست که کارهای خدا آنقدر قشنگ کنار هم تدبیر شده اند که گاهی واقعا کم می آوری و حس میکنی ناتوانی ات را ... 

بعد این ماجرا ها و تمام فراز و نشیب ها 

وقتی که دلت محرم میخواهد و گریه... 

محرم میرسد و تمام ده شب اولش را سخنران برایت شیرین میکند با مبحث شیرین امتحان !

از خلال حرف هایش بینشی به تو هدیه میکند که امید و توکلت را بالا میبرد... 

که قابل تحمل تر میشود برایت همه ی سختی های دنیا ... 

چون.... 

فهمیده ای که نگاهی همواره بالای سرتو سوختنت را با لبخند به نظاره نشسته و خاکسترت را دوست تر دارد... 

این شب ها دعا کنیم برای فرجش 

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 3 + ارسال نظر
پارسا آزاد یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

زندگی همه اش سوختن ساختن نیست زندگی همه اش کسب تجربه نیست زندگی همه اش صبر و تحمل نیست زندگی رودی است یک سرش دریا یک سرش کوه حال با توست که خود را به جریان بسپاری و به دریا برسی که به نظر بوی ارامش و ازادی میدهد اما!!! پر است از صیادان، ویا برخلاف جریان به بالا بروی ، بروی انجا که گویا به خدا نزدیکتری اما یادت باشد اگر مدهوش بلندی شوی و غفلت غرور تو را بگیرد این جریان آب تو را میبرد ولی با کوبیدن به سنگ و صخره وتو دیگر نای مقاومت نداری.

از نظر من زندگی همش امتحانه و همش صبر و تحمل
ولی از نوع شیرینش....
زندگی همش کسب تجربست....لحظه به لحظه....

فاطمه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://lonely-sea.blogsky.com/

خوشحالم که به قول خودت بزرگ تر شدی...

فک کنم تو این چند ماهه قده همه ی عمرت زندگی بهت سختی داده مینا...

هی خواهر جان
تا باشه ازین سختیا به شرط شیرینی بعدش...

پارسا آزاد چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

تو از زندگی دم می زنی بی عباس به صحرا می زنی
در صحرای زندگی دنبال اب میروی بی عباس پی سراب میروی
در دشت عاشقی دنبال معشوق میروی بی عباس راه شیخ صنعان میروی
در کارزار زندگی به جنگ شیطان میروی بی عباس به دنبال شکست میروی
در تمام زندگی گفتیم کاش ای کاش میگفتیم یا عباس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد