بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

حس خوب بیا خب دیگه بابا منتظرتم

نمیدونم چرا امسال همچی شدم! 

ینی آدم هرقدر بزرگتر شه ذوقش کمتر میشه ؟ 

یا به خاطر شرایط قاراش میشه الانمه! 

پارسال واسه کنکور میخوندم روز تولدم هم کامل استراحت کردم و کلی کیف داد 

حالا امسال ۳تا تحقیق انجام نشده دارم که تا ۳روز دیگه مهلت داره و کلی کتاب و جزوه که از زیادیش نمیتونم شرو کنم... 

 

هی ! 

خدا کنه فردا خوب شم لاقل!

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهین جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
تبریک میگم ( تولدت مبارک )
امتحانات کاری کرده که فرصت نوشتن مطلب جدید ندارم ولی هر چه باشه باز هم به آشناهای قدیمی سر می زنم.
موفق باشید

سلام!
ممنون

Fateme یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

Tavalodet yeki az behtarin khaterate khabgahim shod

من که روزی یه بار گوش میدم خاطرات ضبط شدرو

Fateme یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ

Vala ma ke nafahmidim shoma be koja vaslid!,! Ke dar arze kamtar az sa@i ye tahghighe kaaamel tahvil dadin vali haminja az dustane bad bakhti ke yek mahe azegar vase tahghigheshun aragh rikhtan orz mikhaim

خواهر سه ساعته پشت کامپیوتر چشامون دراومده کپی پیس انجام دادیم
ولی عجب چیزی شد!

Fateme یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

vay khoda kheiredun bede

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد