بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم
بهشت من

بهشت من

رفتن چه سخت است وقتی زمین چسبناک است و پاهایت از موم

به مام خوش گذشت خب!

ینی تو عمرم ناهار به این خوشمزگی نخورده بودم 

به جون خودم راس میگم 

علاوه بر طعم خوب غذا دور هم بودنش خیلی چسبید 

جاتون خالی 

تازشم هنوزم زندم! 

پ.ن:البته دست پخت مامان که نمیشه  

 

اخبار لحظه به لحظه را از مینا دات امام صادق جویا شوید  

بسه دیگه خجالت بکشم یه کم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بابا جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام نوش جون
درسهات فراموش نشه!
به دوستانت سلام برسان.


بزرگیتونو میرسونم

محمدرضا یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

عجیبه .
اون غذایی که پختید خوشمزه بود یا اون که یحتمل از بیرون خریدید؟


دستامون پینه بسته ناهار پریدیم بعد جنابالی میگی خرید؟؟؟؟!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد